Ny efterrätt

Dagen började med uppstigning 7.00, då tittade Diva med sina trötta ögon och undrade vad i hela friden vi skulle upp å göra den tiden. Anledningen till en tidiga morgonen var att ridning stod på schemat. bara -13 och ganska varmt och skönt vare på turen idag, jag frös inte ens om fötterna :D Jag fick rida Prins dagen till ära och vilken tölt jag fick till, om polisen hade komme så hade vi garanterat fått fortkörningsböter :P

När jag kom hem så kom jag på att jag ställt ut potatismosen från igår på altanen, gick ut och kikade och mycket riktigt där stod den så snällt och väntade på att jag skulle ösa upp den i bytta. Sten hård var den och den hade konstigt nog förvandlats till en efterrätt Potatismousse.. Jag fick allt tina den fina moussen och äta den till lunch;)

Sedan hem för att väcka upp hundar och föräldrar, äta frukost nr 2 och sen börja översätta uppsatsen. Hundarna fick sig en promis på isen och det är verkligen kul att se Diva så glad som när hon får springa lös:D När vi kom hem så började hockeyn Timrå IK vs. HV71 och vem vinner och inte TIMRÅ med 4-2 :D Efter det har jag fortsatt att plugga och nu är hela uppsatsen översatt och nu ska jag nog snart sova.

I morgon har jag allt tänkt åka lite skridor och träna Diva med, för hoppningsvis njuta av en bra film senare:D

Ha de gött:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0