Nu har jag hållit mig hela dan:P

Äntligen har jag gett mig själv tillåtelse att skriva bloggen:D

Klev upp 8 åt frukost, skrev inledningen på uppsatsen, gick ut med hundarna (-17) kallt om dom små tassarna. Inte kul. Sen en ridtur med Elin och Prins på bästaste Gunna. Helt underbar häst allstå. VILL HA!!!  Sedan hem och spelade in talet om skoluniformer. Efter det har jag kommenterat andras tal och skrivit slutsats på uppsatsen. NU är det bara översättningen till engelska kvar sen ska den in. Till middag lagade jag hemmagjord potatismos och fyllda frukostkorvar. MUMS.. :D

I helgen ska jag rida (Gauti denna gång) och sen så skriva klart uppsatsen, åka lite skidor med brorsan i morgon hoppas jag och sen på söndag hoppas jag kunna vara helt ledig och vila lite innan mina nya kurser börjar på måndag:)

Oj men titta jag lyckades skriva ett kort inlägg;) Ha en trevlig helg allesammans:D

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

SVAR: Tack :) ja det blev mkt lättare, men fick jävlas otroligt mkt med koder å grejer. men nu funkar det, så jag ska fixa så det fungerar för dej med när jag får tid över :P

2010-01-16 @ 19:48:49
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0