Fettisdag

Jag glömde totalt bort att skriva söndagssammanfattningen här i bloggen. Liten sinnesförvirring och andra roligheter kom ivägen för det inlägget.

Tänkte skriva lite nu om det istället. Jag har tittat igenom alla moment i klass 3 och insåg att vi inte har så mycket att träna på för att vara klar för en start.  Fjärren måste vi träna för att den ska bli bra, gripandet i apporteringen måste slipas, och sen lite mer rutin på rutan och vittringen. Men annars ser det bra ut. Såklart måste vi slipa lite för att det ska bli riktigt bra men det räcker nog till första pris som det ser ut nu iaf. Iofs ska jag inte säga för mycket, för då kommer jag väl på tävlingsdagen och allt går skit :P Men än så länge går det bra..

Idag skulle jag ha varit på TL-utbildningen på klubben. Men tror ni inte att jag har blive sjuk igen? Feber, svårt att andas, ont i huvet, ont i halsen och hosta. Så trevligt, inte precis. Jag hoppas kunna vara frisk tills på torsdag då jag ska skriva tenta men de åter står att se. Mår jag inte bättre i morgon ska jag ringa till vårdcentralen iaf.

Kan iaf meddela att jag och pappa var uppe i natt och såg när damkronorna spelade mot Slovakien. Dom vann med 6-2 och sista perioden var ganska bra.

Hoppas ni har fått någon semla idag, mamma har nyss bakat klart våra så snart ska jag få en med;) Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Jag fick semla på jobbet! MUms! =)



Trist att du är sjuk! Hoppas det går över snart!

2010-02-16 @ 20:38:08
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0