Äntligen

Nu har det äntligen blivit varmare här hos oss. Bara -5 idag :D Vilket betydde en långpromenad som var vädligt trevlig. Men nu då värmen kom så kom även snön igen. Har väl snöat sisodär 5-10 cm idag.

Det blev ingen träning med elitgruppen igår, det var för kallt. Men i morgon är det åter dax för träning för Linda, i ridhus denna gång. Så jag hoppas min hund in spårar hela tid. Momenten som jag ska be om hjälp med i morgon är FF, sättande och apportering. På söndag så ska jag och Diva åka och kolla på lydnadstävling och försöka titta på nått klass 3 program då jag själv inte är riktigt säker på det.

Annars har jag sökt jobb idag, ett översättar jobb som jag hoppas jag får. Jag har även skrivit lite på min bok idag, har mycket mycket kvar på den.. Men jag hoppas den blir bra :D

Några bilder från sommaren semester på Gotland med Emma och Linnéa.

Lägger in en bild från min resa till Gotland i somaras. Detta var innan regnet hade kommit till oss.


Morgon på Gotland.


Ringmuren på Gotland.

Vad ska ni mina vänner göra i helgen föresten?
En uppdatering kommer i morgon om hur det gick på träningen för Linda med. Hörs i morgon:)  Ha en bra fredagkväll och lördag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0