Beautiful blogger

Jag har blivi nominerad till en award av Emelie, tack för det!

Berätta 7 intressanta saker om dig själv och dela ut awarden till 7 bloggare


- Jag är LIVRÄDD för älgar

- Jag tycker verkligen inte om tortellini

- När jag inte kan sova på kvällar/nätterna skriver jag låttexter

- Jag är barnsligt förtjust i chokladkalendrar och har en även fast jag är 20

- Jag vart besviken då jag fick en lillebror, jag ville hellre ha en lillasyster

- Jag drömde om att bli sjukgymnast från 11 års ålder till förra hösten

- Jag älskar lukten som blir då det nyss har regnat

Jag utmanar de som vill med denna Beautiful blogger nominering.


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Lukten då det nyss har regnat? Som efter det har regnat på stan, torr dammig asfalt? Jag hatar den lukten, får ont i huvudet av den

2010-12-05 @ 00:25:54
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0