En vecka senare

Jag har tränat 2 pass sen helgen och hon känns faktiskt riktigt på g igen. Jag tror hennes svacka berodde på frontline, det går inte att säga säkert så klart men det känns så. Dels för att det var efter 1 vecka efter behandling och sen att det gick över så fort.

Jag har tränat ff och hon har varit riktigt på hugget, inkallningarna har funkat bra och hon har fart igen, apporteringen var ganska bra den med. Efter denna veckas träning så känner jag mig ganska lugn, hon verkar inte vara sjuk och det är de som är huvudsaken.

I helgen har vi elitspårtävlingar på klubben och jag ska hjälpa till i sekritariatet.

Om en vecka så flyttar jag och Diva =) 

Ikväll så ska vi äta grillat och annanaspaj. MUMS!!!

Ha en bra helg allesammans!

Skänker en extra tanke till Linnea (http://flickansandgren.blogg.se) som idag har fått tagit bort sin häst Hugur. En extra kram till dig Nea!


Inläggets citat: “Anyone who thinks this is more than you can handle is less than the kind of person you need in your life.” ~Keith One Tree Hill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0