Skoldax

Sitter här i köket och väntar på att fiskpinnarna ska bli klar. Strax efter klockan 2 går tåget till Östersund och min första föreläsning i kursen jag läser. Idag är föreläsningen om cancer, atros, reumatism och smärta. Det ska verkligen bli spännande och framför allt den föresläsningen om atros. Har varit ute på en kortis med hundarna nu på morgonen. Första turen för i år utan långkalsonger :P Det blir tyvärr ingen elitträning idag eftersom jag inte kommer vara hemma då men på lördag har jag återigen träning för Linda :D Igår var även mamma och jag ute på årets första skogsapportering. Jag skriver mer om det i morgon. Nä, nu måste jag skynda mig. Ska packa, fixa midda (bagette och äpplen) och sen måste jag hinna duscha innan jag ska åka iväg till tåget.

Ha en bra torsdag allesamman!


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Ha det så kul i Östersund!

2010-04-23 @ 08:21:07
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0