PM har kommit!

Igår kväll så fick jag PM till lydnadstävlingen den 1 maj. 5 ekipage är det i klass 3 och vi har samling klockan 11:45. När jag öppnade PM och verkligen SÅG att jag ska vara med i klass 3 så vart jag sjuktnervös. Vad är detta? Jag brukar inte vara nervös ens då jag står och ska starta. Men hur som helst så ska det blir kul att starta och se vart vi ligger. Jag förväntar mig inget första pris på första starten som jag gjort i tidigare klassen. Återstår framförallt att se om hon klarar av att hålla hela programmet utan att flippa ur :P Jag har ju en golden med på tok för mycket enegri ibland ;)

Tränade fjärren i morse och insåg vad jag har gjort för fel för att hon inte förstår att hon inte ska flytta tassarna från stå-ligg. Jag har klickat då hon ligger ner och inte då hon är påväg ner och har tassarna stilla. Testade några gånger att klicka då hon börjar lägga sig rätt med vikten bakåt och hon verkade koppla. Så jag hoppas verkligen att det fortsätter så. Känns verkligen bra att ha kommit på det då jag stod och klurade på hur jag skulle kunna få henne att förstå. Håller tummarna på att hon ska förstå nu. :)

Detta korta inlägg är tillängnat Emelie :P Hon som tycker att jag skriver så mycket varje gång;)



Detta inläggets citat: ”People make mistakes… But if they’re willing to put the past behind them, then maybe we should too.” Lucas Scott from One Tree Hill


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

SVAR: Hehe okej ;)

2010-04-16 @ 11:02:54
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Hanna

Fick PM jag med - och hjärtklappning.. och då ska jag ju ändå bara tävla 2an. Men är man nervöst lagd så är man =P

2010-04-16 @ 13:24:07
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: EmbLeM

Hehe perfekt längd :D

2010-04-16 @ 15:43:57
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0