Apportering!

I onsdags och idag har jag och mamma varit ute och apporterat dummie på ett kalhygge. Oj vilken skillnad det är på Diva sen förra året.  Hon letar mycket mer sansat och hon kan ligga snällt och vänta på sin tur medans mamma och Tessie apporterar. Vi gjorde idag även en valladruta och gömde en vante i den. Även det gick suuuper bra idag. Diva var så metodisk då hon letade och det känns verkligen kul. Jag även tränat rutan lite smått idag och det gick oxå super bra. Det känns som om vi är tillbaka på banan igen.

Trippen till Östersund är inget att tala om. Tror de mesta som kunde gå fel igår gick fel. Igår var en sån dag som man inte ens ska gå upp utan ligga kvar i sängen:P

I morgon har jag träning för Linda och jag har lite svårt att bestämma mig för vilka 3 moment jag ska träna. Konen har jag bestämt mig för men sen. De övriga momenten som jag har som förslag är: ink. m. ställ. o lägg., dirigeringsapportering, fjärr och dumrutan.

Hoppas alla bloggläsare kommer ha en bra fredagkväll och helg. Jag skriver i morgon om hur träningen för Linda gick. Ha de så bra fram tills dess.


Dagen citat: (jag tror inte jag har haft det)
"At the end when you're looking back instead of forward you want to believe you made the most of what life gave you." ~Lucas Scott - One Tree Hill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0