Snö

Nu har det snöat ordentligt i Sundsvall vill jag lova! Vi har säkert nästan 1 meter snö :D Nu går det att åka längdskidor :D Ska försöka få pappa att åka lite med mig, det är mycket roligare med sällskap.

Morgonen tillbringde jag och mamma ute med snöskottning. Vädligt härligt och hundarna (främst Div då) hade jättekul.(bilder nedan). Sedan har dagen bestått av att skicka in analysen som jag skrev och läsa boken som ska vara klar den 11 januari. Den 11 slutar allstå min kurs (äntligen, elr kursen har varit bra och lärorik men jobbig och svår) men tills dess ska jag ha skrivit klart min uppsats om skoluniformer, skrivit en uppsats i literatur, gjort en muntligpressenattion, lämnat in min portfolio över arbetsprocessen i uppsatsen om skoluniformer och till slut läst och analyserat The Namesak. Så lite kvar innan jag har rot i land.

Lite ledighet tänkte jag ha iaf, julafton, nyårsafton och min födelsedag (att jag redan fyller 20 år, tänk vad gammal jag börjar bli). Annars äre bara keep up working som gäller. Men jag studerar ju på universitet med så..

Diva har varit ledig från träningen nu i 2 veckor, tycker att det har gjort henne gott. Hade tänkte uppta träningen i slutet av veckan igen.  Den 7 januari börjar träningen med elitgruppen igen, dit längtar jag.

2 träpporter till dirrigeringen och skidhandskar.



Älskade Tessie

Underbaraste Diva


 Så mycket snö vi har fått!!

 Bilden visar inte riktigt hur fint de är. Tycker synd om er som inte får chans att se det.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Tsss, vänta tills du närmar dig din 30:de födelsedag!! =)

2009-12-21 @ 18:10:44
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Malin

Åhhh va mycke snö, blir lite avis faktiskt!!

2009-12-21 @ 23:18:48
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0