New Years Eve

Då var det snart slut på 2009 nu oxå. Hualigen vad tiden gå fort. Nu blickar iaf jag frammåt och ser fram emot vad 2010 har att bjuda på.

I morse vaknade jag vid 10 och var fruktansvärt yr i huvudet, somnade om och hoppades att det skulle ge med sig, men icke. Så nu sitter jag här i sängen som om jag vore stelopererad med datorn i knät. Jag hoppas att det yra går över snart för så här blir det ingen hundpromenad.

Att tillägga är att jag kommit in på de kurser som jag sökt tillvåren, Motion för hälsa och Kinesiologi. Vilket ska bli superkul.

Kvällen tillbringas först med familjen och en god middag och sen iväg till Linda för fest :) Nice!!

Jag har förhoppningen om att lägga in bilder efterkvällen senare.

Så till nyårslöftena: Jag brukar inte ha såna och har funderat över det nu, men jag säger såhär, mitt nyårslöfte för nästa år/mitt mål är att jag och Diva ska ha LpIII och att vi framförallt ska ha skitkul då vi tränar och tävlar. Kanske inget riktigt nyårslöften men, aja.
Är det någon annan som har något nyårslöfte? Berätta gärna vad det är.

Happy New Year!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Gott Nytt Hund(h)år på er där i norr!

önskar Wynntorpsgänget i kylslagna Värmland

2009-12-31 @ 20:50:18
URL: http://web.telia.com/~u00802880/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0