Kall och fin dag

Det var planerat att det  var träning med elitsatsning och sedan plugga. Det vart dock inte riktigt som planerat. När jag vaknade så var det -12 grader ut. Igen träning med andra ord. Emma skickar sms till mig och frågar om jag inte vill rida. Så ut med Diva först. En väldigt pigg Diva, med täcke med tanke på kylan. Hon fick vara lös och sprang som om hon inte hade vare ute på en vecka.

Efter den uppfriskande promenaden så vare bara hem och äta lunch för att åka till stallet. Dagen till ära fick jag rida Prins :) En kall men mycket trevlig tur.

Efter ridturen så åkte jag vidare till klubben och träffa elitgruppen för att fika och prata lite hund. Jag fick en del nya tips och hade självklart en trevlig stund.

Som jag lovat så ska jag lägga in fler bilder på bloggen så här kommer en från i morse på promenaden.  Det ser ut som om den är knäppt sent på eftermiddagen men så är ick fallet. Vid halv 11 på morgonen.


Kvällspromenaden blev kort och väldigt snabb, för nu har kvicksilvret nått -15 sträcket och det känns, för en människa som inte aklimatiserat sig än.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja verkligen, snö gillas starkt!

Dock kanske det inte nödvändigtvis måste vara -20 grader när man ska ut!

2009-12-18 @ 15:39:39
URL: http://storpudeln.blogg.se/
Postat av: Malin

Burr va kallt ni har!! Men visst är det bättre än lera & slask?! Ha det gott i vintervädret!!

2009-12-18 @ 22:35:59
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0