I'm still alive

Nu har två dagar passerat med minusgrader ner mot 20. Vilket verkligen är lite för kallt för min del:S Vilket betyder kalla tassar och vädligt frusna tår och ansikte. Promenaderna blev korta och hundarna föredrar precis som jag och resten av familjen värmen innen i huset.

Går dagen passerade allstå utan värsta mycket spännande aktiviteter. Jag läste min engelska bok som ska vara analyserad och diskuterad idag. Sedan så vart de en kortpromis med hundarna och sedan lite träna inne.

Tragiskt nog var boken slut klockan 3 i natt och jag somnade inte förens vid 4. Tanken var att jag skulle kliva upp klockan halv 8 för att hinna promenera hundarna innan jag ska åka med Mirre och rida. Gjorde jag det? Nä, somnade och vaknade si så där vid 10 tiden:S

Något som är trevligt är iaf att temperaturen har sjunkit till -4 grader:D

Idag ska jag först till stallet och rida som sagt. Sedan ska jag promenera båda hundarna (mamma jobbar) senare blir det skiva analysen (hoppas jag kommer ihåg vad boken handlar om:P ), sen så spelar ju Sverige hockey idag och sedan tänkte jag avsluta dagen med en film:D

Detta vart verkligen intressant läsning. NOT!! men men.. Ha de så gött!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att rida! Jag har ridit lektion idag & är nu ngt mör i kroppen... Dima fryser inte ens om tassarna fast det är sååå kallt, Sandy & Fiffi däremot fryser som attan om sina små fötter!

2009-12-20 @ 19:37:23
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0