God Jul och Gott Nytt År

Jag vill önskar alla som läser denna blogg en God Jul och Ett Gott Nytt År!!



Jag var idag och letade efter en fodertunna till Diva, tror du jag hittade någon? Nä..  Men jag hittade AC/DC t-shirten som jag ville ha :D

Något som jag kom på igår då jag låg och skulle sova var.. Varför skriver vi God Jul och Gott Nytt år? Hör man inte något av människorna man skicka julkort till mellan jul och nyår? Eller så skickar man julkort för att hålla kontakten med gamla vänner ( ja jag har faktiskt sånna jag med, trots att jag är inte är så gammal än)så kanske man borde skaffa sig ett julkort med en blå himmel och vita moln. Då kan det vara vilken årstid som helt och så kan man helt klart bara sammanfatta allt med: God Jul, Gott Nytt År, Glad Påsk och Happy Halloween önskar Cissi. Det skulle ju vara praktiskt elr vad säger ni?

I feel safe to say: Merry Christmas and a Happy New Year!
God night everyone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0