Dan före dan före dopparedan

Tänk vad tidem går fort, den bara flyger förbi.. Så inom en väldigt snar framtid är det julafton. Jag har helt klart blivit påverkad av alla andra som skriver om jul, för själv tycker jag inte att det är så speciellt. Jag och min familj firar med mormor, morfar, morbror och kusin, vilket gör det till vilken annan middag som helst fast med lite mer paket så klart. Juldagen i övrig består av att jag och Linnéa tar våran julritt på hennes 2 isläningar (bland de bästa på hela dagen :D), Kalle Anka kan jag mer eller mindre utantill nu vilket börjar gör det lite långtråkigt, sedan middag och julklappar vilket säkert är lika som alla andra.

Idag har det inte hänt så värst mycket. Vaknade klockan 11 (sov 11 timmar i natt!! vilket var vädligt skönt och det var verkligen välbehövligt efter allt hårt pluggande) gick ut med hundarn en sväng, pluggade lite, och sen ikväll så hade jag julfika med några kompisar... Så trevligt.

Morgondagens aktiviteter är hundpromenad (hoppas på varmare väder än idag (-20)) sedan handling, det ska handlas den sista maten, en fodertunna till Diva (vilket verkligen är på tiden, hon fyller ju 3 till våren), en AD/DC t-shirt till mig :D, tuggben till hundarna, och några julkappar till kusinen. Sen ska även huset städas, det ska dammas, torkas och damsugas och hundarna ska friseras och klippasklor på med. Sedan ska jag nog kunna trycka in  lite pluggande där emellan:D



Tjejen med framförhållning har ännu inte skickat några julkort. Tur att det finns mail som räddar mig, vilket gör att jag kan skicka dom i morgon:D

Som ni säkert har märkt så har det blive om designat på min blogg. Det är underbara Emelie som har gjort det åt mig http://emblems.blogg.se/. Jag ska även då jag får tid skriva något på sidan om hundarna och om mig.

Men nu ska dom blå få vila lite så jag orkar upp i morgon. God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Lotta och Crespo

Ja, det är många som köper valp!! Och finns det nåt mysigare än att gå i väntans tider... Dagarna går i snigelfart fram till 20 januari....

GOD JUL på dej!!

/Lotta och Crespo

2009-12-23 @ 12:45:36
URL: http://dinocrespo.blogtown.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Snyggt blir det här i bloggen! =)

2009-12-23 @ 13:36:03
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Jessica

Tackar! Din blogg är har också blivit snygg, du fick till flikarna! :)

Och du är inte den enda som satsar på mailjulkort som kan skickas imorron haha^^



GOD JUL!

Kram

2009-12-23 @ 15:27:52
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0