Nervositet


Bjuder på en bild från fina Västerås med en snöbåge 
  
Jag har tre dagar kvar i lägenheten innan jag på lördageftermiddag flyttar ur den för att sedan tillbringa en vecka hos mamma, pappa och brorsan innan jag tar mina saker och flyttar in i huset. Jag har nog aldrig varit såhär nervös inför en flytt förut. Inte ens när jag flyttade ner till Västerås. Jag vet inte om det är för att det nu är mer permanent. Jag har inget planerat nästa steg, planen är slut efter juni då jag tar examen. En nervositet över det okända och över nya möjligheter som öppnar sig. Det känns kul och skönt att flytta och jag är helt säker på att det kommer bli bra där, för mig och hundarna. 
 
Förutom det är jag en aning nervös över att min lydnadskurs börjar till veckan. Det är min första kurs som jag ska hålla som instruktör. Samtidigt som det ska bli roligt att följa ekipagen under 8 tillfällen och se deras utveckling och självklart lära sig själv en massa under vägen. 
 
Idag har jag hunnit med en tur till frisören, bytt färg på håret och klippt det. Jag har någon form av hatkärlek till lugg och kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det inte. Men efter mycket velande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att klippa raklugg och testa det i alla fall några veckor tills de blivit så långt att jag kan ha den som sne lugg igen. Håret är nog bland det värsta när det kommer till beslutsångest, haha! Såhär blev resultatet i alla fall. 
 
 
 
Nu ska jag slänga mig ner i sängen för att sova så jag är pigg inför morgondagens 12-timmarspass på jobbet. Godnatt! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina du. Jag är övertygad att både flytt och kurs kommer bli kanon!!

2014-03-19 @ 21:22:20
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: :)

Snyggt håret ramade in fejset ditt, visst är de coolt vad små förändringar kan göra stor skillnad?:D

2014-03-19 @ 23:20:08
Postat av: Angie

Men fint bruden!! Kram påre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0