Let the chaos begin

 
 
Phu! Då är det dags att släppa lös flyttkaoset. Flyttkartonger och påsar står uppradad i lägenheten så jag får hoppa på tå för att komma fram. Hundarna har blivit inparkerade i ett hörn i sina bäddar och ser inte allt för missnöjd ut där de ligger och sover. Hoppar mellan flyttkartongerna och försöker vara smart och packa allt jag behöver högst upp i flyttkartongerna, inte alltid så lätt. Det känns lite konstigt, om mindre än ett dygn är vi utflyttade och lägenheten tom. 
 
Har fått bästa tänkbara uppladdning idag genom att först skicka in en forskningsplan (kursen sista uppgift) mitt på dagen, hallelujah! Vilket betyder att jag är skolfri ända till på måndag och slipper ha något skolarbete i helgen. En långpromenad med hundarna i skogen med solen lysandes ovanför huvudena på oss och kort lydnadsträning. Avslutade med en mysig pratstund hos Hanna med gott fika och bebisgos. Inte illa! 
 
Dags att återgå till flyttkartongerna. Trevlig helg allesammans :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0