Film från gårdagens lydnadsträning

Vi har nu flyttat ut och sovit första natten i huset. Hundarna låg så nöjt ute på den inglasade altanen och tittade på människor och bilar som passerade på vägen utanför. Diva med en nöjd blick och Joy ja, hon såg också ganska nöjd ut. 
 
Igår följde mamma med till klubben för att hjälpa mig med träningen. Hon filmade några av momenten som vi tränade, jag har tyvärr inte lärt mig att sätta ihop en film med alla klipp på min Mac så det blir flera olika klipp. 
 
Film nr 1: Rutan - lite dålig fart till rutan men resten är jag nöjd med.
 
 
 Film 2: Hopp apport -  lite skuttig galopp och vi stod lite för nära hindret så uthoppet blev lite konstigt men annars nöjd.
 
 
Film 3: Vittringen - så glad över vårt svåraste moment som hon verkligen har blivit så mycket bättre än för några veckor sedan. Fortfarande en del att jobba  på innan det är bra men jag är så glad över detta.
 
 
 
Film 4: Fritt följ - jag valde att lägga det sist i träningen för att se om det blev någon skillnad men överlag gick hon bra, en riktigt seg halt och sedan ett ställande först av allt som blev ett missförstånd men annars är jag nöjd.
 
 
 
 
 
Ett litet lyckopiller som alltid gör sitt bästa! Diva gjorde några bra moment och dir. apporteringen går framåt även om det är långt kvar innan vi har ett färdigt elitklass program. Divas bästa moment för dagen var fria följet, var det bästa ff:et på väldigt länge och hon var så lugn och harmonisk. Lycka! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni är så duktiga! <3

2014-04-08 @ 21:28:21
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0