Myslördag

Mumsigt polkagriste
 
Här sker det inte mycket uppdateringar nu. Jag sitter med en hemtenta som ska vara klar på tisdag så i princip varje ledig tid går åt till att plugga vilket betyder att hundarna har ganska tråkigt just nu. När vi är ute på långpromenaderna så är jag helt säker på att Joy sprunit ett mindre maraton när vi är hemma igen. Hon kan inte gå på elljuspåret utan måste springa som en dåre på sidan, över spåret, och flyger över ängarna på sidorna. En hund med energi till max! På måndag börjar min uppsatskurs, det ska bli så spännande! Har fått den bästa handledaren på institutionen för min uppsats, kunde inte vara gladare. Till veckan ska jag och Joy träna för Towa, det ska bli roligt. Lite nya idéer och tankar och någon som kanske har några infallsvinklar eller något som vi behöver träna lite mer på. Svårt när man hela tiden ser det ovanifrån och inte riktigt vet hur det ser ut ;)
 
Idag tog jag faktiskt lite ledigt och åkte först och tränade lite hos Sofie, Joy skötte sig riktigt bra och gjorde ett fint fritt följ trots lite släpp. Diva var mer än taggad men gjorde helt okej ifrån sig. Jag måste börja fundera över vilka utmaning jag ska ge henne här näst, hon kan i princip alla skyltar i mästarklassen och hon behöver nya utmaningar för att tycka att det är roligt. Är det någon som har något tips på några roliga övningar?
 

Lort-lisa har varit framme. Behöver nog tvätta av dem lite...


På eftermiddag åkte vi in till stan en sväng jag och Sofie. Fick tag på det goda polkagriste, det var evigheter sedan jag drack det sist. Verkligen supergott!!

Till helgen får vi finbesök från Göteborg av Daniella och hennes goldenpojke Snuffi. Det ska verkligen bli superkul, som vi längtar! :D
 
Nu ska jag återgå till hockeyn. Äntligen får jag mätta mitt hockeysug lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0