Tisdag

Dagarna har gått i ett. Har tappat kollen på vilken dag det är och allt bara viner på i ett tempo utan att jag hinner reflektera så mycket över vad som händer. Nåväl, Diva fick iaf träna rally för ordentligt för första gången i helgen. Hon tyckte verkligen att det var superkul! Känner på  mig att den här grenen kommer vara något för oss att hålla på med. Är så glad för Divas skull att det finns något som är mindre belastande för hennes framben. 

Joy skuttar på och växer och utvecklas som hon ska. Nyfiken och älskar att bära på saker. Här är en film på Joy och de nya och gamla trixen hon har lärt sig. 




Här är även två nya foton på Joy:






Fick den glada nyheten att jag ska få komma på arbetsintervju på torsdag nästa vecka. Håller tummarna att jag får de sommarjobbet :)

Nu väntar soffan och hockeyn! Önskar alla en trevlig vecka :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sååå söt hon är :)

2012-03-23 @ 07:26:51
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Duktiga ni är som trixar! Borde kanske börja trixa lite med Rhiva, har ju tänkt köra lite freestyle med henne med :)



Vad söt hon är Joy.

2012-03-25 @ 21:38:39
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0