Nu är det klart!!

 
Nu är det klart för mig och hundarna (Diva och Joy), i början av september flyttar vi till ett torp i Västerås. Det känns helt underbart att ha fått tag på ett sådan fint boende och bara 10 minuter till stan. Hundarna kommer få det väldigt bra där med fina promenadvägar och en stor trädgård med plats för lydnadsträning. 

Har så smått börjat gå igen hundgrejerna för att se om jag måste köpa något innan jag flyttar och sett att jag har hur mycket hundsaker som helst!! Inte nog med att jag har en uppsjö med koppel och leksaker jag har även närmare 200 vittringspinnar och18 (!!!!!) stycken koner i varrierande storlek. Är det någon som saknar ett par stycken stora  röda koner? För jag kan inte påminna mig om att jag ägt så många.

Jag har tagit tag i Joys spårarbete ordentligt nu och på bara några gånger så spårar hon jättefint. Väldigt roligt att se! Finns kanske hopp om att jag ska lyckas göra henne till en språhund trots allt ;) Går på ett jobbpass ikväll till i morgonkväll så det blir till att raska på för att hinna träna Diva lite och packa ihop allt som behöver följa med upp till rallylydnadstävlingen på söndag!

Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad spännande med flytt och nytt boende!! =)

2012-08-11 @ 14:04:09
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Grattis till de fina framgångarna i rallylydnad och grattis till torpet och lycka till med studierna i Västerås.

Svar: Tack så mycket!!!
None None

2012-08-14 @ 07:34:33
Postat av: Kerstin

Det var jag som råkade bli "Anonym", ursäkta.

Tips: Jag såg att den här fina hundhallen finns nära Västerås:
http://www.ahahundupplevelse.se/?page_id=21

Svar: Tack så mycket för tipset! Det ska jag ha i åtanke när vintern börjar komma :)
None None

2012-08-16 @ 08:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0