Höst promenader

Efter att ha fått tillbaka min kamera som varit bort i över 1 månad så tog jag med mig den på mina två promenader med hundarna idag. Bara 10 grader var det ute idag, burr! Eftersom vi inte har så mycket annat att berätta så får bilderna fylla ut :)



Tessie


Tessie


Tessie


Söta söta Tessie!!

En av hästarna som verkligen tycket vi var spännande!


Fina Diva, hon tycker det är tråkigt nu så då göra hon spontana saker, som att sätta sig fot.


Och så letar hon upp varenda sten i skogen och hoppar upp på dom för att få godis ;)


Finaste Diva hunden!

Annars har helgen bestått av lite jobb, lydnadstävling igår(jag hjälpte till på sekris) och en shopping tur med bästaste Emelie idag :)

Nu ser vi fram emot en ny vecka och i morgon börjar min introduktion till ett inventeringsjobb 3 dagar i oktober. Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Lisabet och Mirra

Fina Bilder! Jag måste också ta med mig kameran på promenaderna! Jag är så dålig på det :P

2011-09-11 @ 21:57:29
URL: http://aussieactionsmirra.blogg.se/
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Ja dom är ursöta :) Fortfarande ingen som hört av sig, och bara tre dagar kvar till leverans. För varje dag som går kommer ju Lhine närmare sitt höglöp också...



Vad tråkigt med Divas armbåge :( Hoppas operationen gör henne bättre.

2011-09-12 @ 21:16:43
URL: http://tomik.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Söta tjejerna! =)

2011-09-13 @ 20:26:24
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Nea

varför får hungen godis när den hoppar upp på stenar??

2011-09-15 @ 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0