Lite av varje

Idag har det inte hänt så mycket här, hundarna har fått sin promenad och jag har tränat lite kloss med dom med är allt på hundfronten. Diva har lärt sig att arbeta bra med bakdelen nu i klossen, lite förvånande med tanke på att vi inte har tränat det så mycket. Pokaler till helgen har jag varit och hämtat ut. Vi har appell i spår och sök samt lydnad. Själv ska jag göra min debut som tävlingsledare i elitlydnaden :O Lite nervöst eftersom det är mycket att komma ihåg men det ska bli rikigt kul att få en utmaning och se hur det går.  Så håll tummarna för mig så att jag inte får arga elitlydnadsekipage efter mig ;)

Ikväll ska jag åka på middag tillsammans med några hundkompis så det kommer nog surras hund resten av kvällen skulle jag tro ;)

Ha en bra helg allesammans =)


Kommentarer
Postat av: Emblem

Väldigt fin bild! :D

2011-08-26 @ 20:04:53
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Hanna

Tjoho!



Tack för i helgen trevligt, trevligt!



Hur gick det i elitdebuten?!



Hare gott/Hanna

2011-08-29 @ 11:09:32
URL: http://hannashundar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0