Juldagen

Då var julen över för i år. Julridturen med Linnéa var verkligen trevlig och solen sken och det var jättemysigt. Själva intaget av mat skedde hos mormor och morfar med sällskap av morbror och kusin med. Stora mängder mat och efterrätt intogs och efter paketöppning och halvt rullande hemgång så intogs sängen och en trevlig film. 

Julklapparna är jag vädligt nöjd över. Här kommer en sammanfattning av de jag fick:

2 träapporter
Kon
Grillpincet (till vittringspinnarna)
Låda (till vittringspinnarna)
Hundboken (kalender 2010)
Mjukisbyxor
Pengar
Skidhandskar
Trisslotter
Arrack Outdoor Jacka
Mugg med golden på

Jag vet inte men jag tror att denna jul mest gick i hundens tecken;)
Så nu finns det inget som hindrar mig från att nå eliten i sommar (hoppas jag). Så förhoppningsvis den 24 april så kommer vi starta klass 3 jag och Diva.

Jag tänkte att jag skulle sammanfatta året som gått men det får bli en annan dag. För nu måste jag skriva färdigt min uppsats. Kvällen kommer att spenderas på krogen med några kompisar, så jag hoppas min slöa kropp har vaknat till liv tills dess;)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad önskar du dej när du fyller år?? Det är ju så snart :O kommer knappt ha hunnit svälja julmaten;);)

2009-12-25 @ 22:03:17
Postat av: Lisa

Jag hade också mest hundinspirerade julklappar. Mamma gjorde dock några fulingar med presentkort på olika klädaffärer så jag inte skulle kunna spenadera pengarna på hundsaker =)

2009-12-28 @ 15:24:24
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0