Fredag

 
Kom ni ihåg att jag lovat att ni skulle få veta vad det är jag har på lut? Nu är det dags att avslöja vad det är som jag har i görningen :) Jag har nämligen blivit erbjuden att utbilda mig till tävlingslydnadsinstruktör. Så roligt!! Så helgen kommer spenderas i Ö-vik för min och Joys del. Har för många roliga saker att göra på fritiden att skolan inkräktar på den ;) Nåväl, med struktur och planering fungerar det mesta så bring it on! 
 
 
Väntar också på att kontraktet på lägenheten ska dyka upp också. Det område vi fått boende i är verkligen superfint. Bra promenadområden för hundarna och så. Känns verkligen bra! Hoppas bara den ser hyfsad ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0