Lydnads SM 2013

 
Hemkommen från en härlig helg i Falkenberg på Lydnads & Agility SM. Det är alltid lika kul att träffa alla hundvänner från olika delar av Sverige. Och jag blir så inspirerad och motiverad att träna när man ser alla duktiga ekipage. Nu är det hårdträning som gäller för mig och Joy så vi så småningom kan ta oss ut på tävlingsplanen igen. Det blev tyvärr inte så mycket bilder knäppt då vädret var lite halvtaskigt i alla fall på söndagen. Kan även tillägga att det är verkligen inte behagligt att sträckköra 80-90 mil till och från Falkenberg, det känns i kroppen efteråt. Jag ser helt klart fram emot att nästa års SM går i Sollefteå, mycket kortare resväg! 
 
Nästa vecka ska Joy göra sitt MH, jag ser verkligen fram emot det. Ska bli så kul att se hur den lilla pärlan reagerar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0