Uppladdning?

 
Uppladdning är något alla gör inför en tävling, om än i olika fomer. Vissa kanske kör ett sten hårt motionspass, andra kanske tränar ett sista pass i det som ska tävlas eller tränar något helt annat. Vissa kanske vila dagen innan för att motivationen ska vara på topp. Alla sätt är bra utom de dåliga. Tanken var att Divas uppladdning skulle innebära en härlig skogspromenad i snötäckt landskap och kanske en springtur på kallhygget i skoterspåren. Härligt va? Diva däremot tyckte att det var en mycket bättre idé att susa fram över skoterspåren i skogen och inte lyssna på vad matte sa. Så efter att Joy och jag har suttit 15 minuter i skogen och väntat på att hon skulle komma tillbaka ber jag Joy att spåra upp Diva. Jäklar vilken spårhund!!! Sagt och gjort, efter 1 km spår så hittar vi Diva under en gran i skogen ätandes på ett ytterst delikat rådjurskadaver. Hon resonerade nog som så att hon var tvungen att vara redo för den "långa" bilresan i morgon... Resten av promenaden fick hon gå i koppel för säkerhetsskull, jag vill ha kvar benen på henne i morgon. Jag tycker dock att Divas sätt att ladda upp kanske inte är de bästa hon kommit på.... Hoppas magen håller sig i bra form trots mellanmålet. Joy däremot fick gå lös och trots att vi gick förbi två rådjur som stor och åt vid ett fågelbord 10 m från vägen så var det inga problem. Jag laddar upp med att baka lite bröd, plugga och en trevlig kväll med fina tjejer ikväll. 
 
Hoppas ni får en bra helg!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorgon! Tror hon har fått en energipåladdning nu som heter duga :)

Svar: Tack så mycket!!
None None

2013-02-09 @ 17:02:16
URL: http://millieville.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0