April, 2013

 
Uppdateringarna här har varit väldigt få på slutet. Jag har hunnit tävla Joy i rallylydnad och vi fick 100 poäng. Jag har varit nere i Göteborg hos Daniella och hälsat på under "påsklovet". Det kändes lite konstigt att vara på vift utan hund men lite hundoppassande aktiviteter som att gå på stan var inte helt fel de heller. Sedan åkte jag vidare till Sofie för att ha opponeringen på uppsatsen i Västerås. Som jag saknar Västerås, och med Sofie med såklart. 

Igår tävlade Diva och jag i mästarklassen i rallylydnad. Det finns hopp för den där hunden med. Lugn och sansad var hon och stressade inte upp sig trots att det var positionbyte och andra skyltar som hon är lite osäker på. 89poäng fick vi ihop och slutade 2:a. Ökade på vårt kval till SM lite även om vi fortfarande lite för långt ner på listan för att vi ska vara nära.
 
Nästa helg är tanken att det är dags för Joy att debutera i lydnadsklass 1. Det närmar sig med stormsteg!!
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stort grattis till alla fina resultat!

2013-04-15 @ 09:52:02
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Grattis till fina resultat! Skönt att du och Diva fick till en sansad runda.

2013-04-15 @ 10:39:04
URL: http://tomik.se
Postat av: Sofie

<3 Kram fina du!

2013-04-16 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0