When time flies


Vårt fina hem!

Sitter just nu och mumsar på en försenad middag, kidneybönor, qornbitar, wokgrönsaker och bulgur. Mums!! Gjorde klart seminarieuppgiften till i morgon redan i morse så dagen har innehållit en hel del. Först en tur till skolan för att skriva ut (vilket tog ca 2 timmar med allt strul), sedan gick jag vilse i Västeråscentrum och gjorde inköp i form av en muffinsform och bakform. Gick sedan återigen vilse när jag skulle tillbaka till skolan men lyckades med lite lokalsinne faktiskt hitta rätt ;) 

Sedan efter det har jag har en trevlig stund med Sofie och hennes killar på brukshundklubben där vi slipat lite på lydnaden. Jag är så peppad på att komma igång med lydnaden igen!! I morgon efter seminariet så åker jag direkt till Sundsvall för att pussa lite på hundarna (saknar mina små troll så det gör ont!!), hämta hem dem och lite annat smått och gott som ska med ner. Utöver det så ska jag och Diva tävla på lördag och en simning och vibbning står på schemat innan vi på söndag eftermiddag åker hem över igen. 
 
Jag trivs så otroligt bra här nere, trodde det skulle känns lite konstigt och ensamt att flytta till en ny stad med en ny klass och nya människor men nej. Det känns mer och mer som hemma i mitt lilla hus desto fler dagar som går.

Oj så långt inlägget blev. Nu är det dags att ta tag i städandet så jag slipper börja med att städa då jag kommer ner hit på söndag ;) Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Ditt lilla hus ser så fint ut! Ni har verkligen var erat drömboende nu, både du och Sofie! :)

2012-09-06 @ 20:35:21
URL: http://faldarello.com
Postat av: Sofie

Är så glad att du trivs!!!

2012-09-08 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0