Krankesjöns Black Pearl, "Joy"

 
Idag fyller Joy och hennes pärlsyskon 1 år! Tänk att tiden kan gå så fort, jag kommer ihåg det som igår när Niclas ringer och säger att de är född och att en liten tikvalp är min. Det 8 veckor som följde tror jag var de längsta som jag upplevt, och nu har ett år gått... 
 
Kommer ni ihåg när jag skrev i inlägget 14 november 2011: "Namnet betyder källa till glädje, framgång, fröjd och nöje. Och namnet är då såklart Joy. Jag är helt säker på att denna lilla hund kommer bringa mig mycket glädje i framtiden!"? 
Namnet kunde inte ha passat bättre, en underbar hund med stort hjärta och personlighet. Källa till glädje är hon minst sagt. Jag är så lyckligtlottad att hon är min!
 
Lillaskutten när vi hämtade henne, 8 veckor gammal.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Grattis i efterskott Joy!

2012-09-30 @ 15:46:22
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0