Från ett hus på landet till ett annat



Igår flyttade jag ner till Västerås. På fredag åker jag hem till Sundsvall och hämtar ner hundarna. De fick stanna kvar där av lite olika anledningar så lite ensamt är det allt i mitt lilla hus. Det känns lite konstigt att bo här, har nog inte riktigt smält att jag har flytta ännu. Men det kommer bli bra här, det känner jag på mig! Något internet har jag inte ännu men jag kommer hämta det till helgen så tror inte att det kommer bli så mycket uppdaterat här innan dess. Igår hann jag inte med så mycket mer än att packa upp lite grejer och sen kom Sofie förbi för lite fika och prat. Idag har jag varit ute på en jogging/promenadrunda för att se om det finns några bra promenadstigar och lite hittade jag allt. Vädret här nere är helt underbart, varmt och solen skiner. Nästan så att det fortfarande är sommar här ;) Jag är totalt förälskad i naturen här nere, nästan ingen barrskog utan mest åkrar och fina lövträd. 

Sitter nu och väntar på att Sofie ska bli klar så vi kan åka till en brukshundklubb och senare vidare till mataffären och IKEA för lite shopping. I morgon börjar skolan, med en nyklass och ny skola. Lite nervöst är det men jag kan tänka mig att denna termin kommer gå jättefort, speciellt när jag börjar med C-uppsatsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0