Ser ni vad det står?

Ser ni vad det står vid den rosa överstrykninge?
Som ni kan se på 4leg Check så är vänster bakben fortfarande lite mindre belastning på men troligast är det på grund av att hon har mer muskler på högerbak och inte hunnit med att muskla upp vänster sidan ännu. Så från och med idag är hon friskförklarad från sin inflammation i tårna. Efter 6 månader med konstigt rörelsemönster så går hon nu som en normal hund :D 
 
Eftersom jag har suttit och skrivit hemtenta denna vecka så har det inte blivit mycket hjärnaktivitet för hundarna som nästan klättrarde på väggarna idag. Klev upp 6 i morse och började plugga för att hinna med avbrottet till veterinären med Joy. Skulle dock ha behövt en halvtimme till på mig att skriva klart tentan så jag fick skicka in den klockan 16.00 med en halv sida för lite text och hoppas att läraren kan godkänna mig ändå :( Inte roligt att skicka in något som inte känns klart. Men hur som helst, när tentan var inskickad så fick jag och hundar oss en efterlängtad och härlig promenad i SOLLJUS. Vi knatade iväg längs elljusspåret och ut på stigar i skogen. Underbart härligt var det! Hundarna har nu lagt sig tillrätta trötta och nöjda och jag har hunnit med att städa och diska. Någon större aktivitete blir det inte på mig idag utan nu ska jag ta fram min ben&jerrys och se på tv resten av kvällen. Och vet ni vad? I morgon väntar en låååång sovmorgon och ytterligare en långpromenad och träning med mina fina gyllene. 

Trevlig helg allesammans!
 

Kommentarer
Postat av: Judit

Vad härligt, grattis till det som står under neonpennan!

2012-10-08 @ 06:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0