Se hit, jag behöver ER hjälp!!

Hundsverige jag behöver ER hjälp! Om några veckor närmare bestämt 12 november så ska jag börja skriva min examinationsuppsats inom Sociologi. Jag har fått tänkt om lite och ska nu skriva om Assistanshundar  (assistanshundar, ledarhundar eller diabeteshundar) jag behöver nu er hjälp, jag söker några personer som har assistanshundar av något slag för att kunna genomföra intervjuer (självklart kommer personerna i intervjuerna behandlas konfidentiellt och deras namn eller något som kan kopplas till dem kommer inte nämnas i uppsatsen) med dessa personer om hur hundarna har påverkat deras vardag. Jag vore väldigt tacksam om någon av er kunde hjälpa mig. Om ni känner någon som har en assistanshund som kan tänkas hjälpar mig med detta. Kan du hjälpa mig så får du gärna skicka ett mail till: [email protected] 


Kommentarer
Postat av: Erica

Skulle gärna ha hjälpt till om jag kunde, det låter fruktansvärt intressant=)

2012-10-21 @ 18:26:50
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0