Lydnadsträning

 
Idag hände det! Vi har traglat och traglat, analyserat, tränat om, funderat ytterligare lite till, slitit mina grå hårstrån och blivit frustrerad. Idag sa det nämligen kick! Fria följet med Joy har lyfts till en ny nivå!! En fantastisk känsla och så mycket bättre än det varit tidigare. Det mesta har blivit bättre den senaste veckan faktiskt. Nu jäklar är vi på gång!  Jag tror äntligen jag har fått på mig hundtränarglasögonen igen ;) Jag vågar utmana Joy lite mer och ställa lite krav på henne och hon växer verkligen med uppgifterna, så roligt att se. Hade som jag tidigare nämnt tänkt lägga upp några filmer om hur det ser ut nu men min digitalkamera som jag använder att filma med har jag glömt USB-sladden till i Sundsvall... Men så fort jag kommit på ett sätt att fixa till en film så har jag tänkt ladda upp en :)
 
Jag har även bokat in en privat lektion för Towa Lindh med Joy så det ska bli spännande att äntligen få lite nya idéer. Det var verkligen evigheter sedan jag gick kurs eller tränade för någon sist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0