Underbart!

Delar av dagen har tillbringats på Sundsvalls Brukshundklubb med rallylydnadsträning för Diva och mig, och lite fotträning och störningsträning för Joy. Och inte att förglömma, alla trevliga träningskompisar och annat folk som dragit sig till klubben dagen till ära. Diva var otroligt taggad idag, så de första varven runt banan kändes inge vidare. Men sista gången vi körde var hon PERFEKT helt underbar och gjorde allt som jag ville det. Kanon känsla! 

Tog sedan ut Joy för lite träning och oj vilken fokus hon hade trots att det var en massa hundar i närheten. Hon har verkligen gjort framsteg den senaste tiden. Lite studsig i början men hon lugnade sig snabbt så fort jag gjorde rätt. Otroligt härlig känsal där med! Tänkte att jag skulle filma Joy någon dag så ni får se hur det ser ut. 

Blir så glad över att ha så fina kompisar som Diva och Joy att träna med. De gör det så roligt att hålla på, mina fina gyllene!

Sedan igår har jag skrivit upp en massor med recept i ett anteckningsblock, har tänkte gjort det i 2 års tid nu. Tänkte att det var lika bra att ta tag i saken nu då jag ska flytta. Vart nästan lite sugen att göra en flik på bloggen med maträtter och bakning. Får väl se om det händer eller inte!

Ha en trevlig söndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0