Sunshine in my sky

I torsdags fyllde Diva 5 år, förundras att tiden går så fort. Kommer ihåg vid första operationen vi gjorde att jag skulle vara glad över alla de fina år jag skulle få med henne. Att även om hon inte kommer att leva tills hon blir 10 år utan kanske bara 5 eller 8 år så skulle dessa år vara de bästa. Jag kommer ihåg att jag tänkte att 5 år är långt borta, 5 år är en lång tid. Nu är Diva 5 år och jag har insett att inga år kommer vara tillräckligt långa. Klumpen växer lite i halsen, för ett år sen var jag lyckligt ovetande om operationen som skulle genomföras den 22 september. Men jag är vädligt tacksam över att hon är inne på sitt 5 år och jag hoppas hon har många år kvar att umgås med mig!
Tanken var att jag skulle åka till stan och miljöträna Joy en sväng men kroppen orkade inte rikigt de idag. Gick istället ut en sväng på isen i solskenet med hundarna. Hela +6 grader är det i skuggan, våren är kommen :D Inte bara jag hade vårkänslor utan Diva skuttade glatt på ute på isen. Tessie har också tagit fasta på att det är vår och har för första gången i år tagit plats på bron på framsidan i solen. Efter en stund i solen med mina bästa gyllenevänner så mår jag så mycket bättre. Är så glad att jag får ha dem i mitt liv!

Några bilder från idag på bästa Diva:





I morgon ska jag, Diva och Joy åka till klubben en sväng. Rallylydnadsträning för mig och Diva står på schemat medans Joy ska få miljö- och passivitetesträna lite :)
Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sofie

Finaste härligaste Diva!!!<3

2012-03-10 @ 14:45:57
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Tina/Rosso

Att tiden går fort är jag den förste att skriva under på, även den förste att skriva under på att Diva kom till världens bästa familj, hon skulle inte på något sätt kunna ha blivit bättre omhändertagen än vad hon har blivit av dig.

Sedan kan jag oxå sörja att det blev som det blev med dina framtidsplaner för dig och Diva.



Nu har du din Joy att förverkliga dina drömmar med och jag tror stenhårt på er, det vet du.

Du är en så duktig hundtränare så det kan bara bli bra.

Att sedan bli champinjon i Rallylydnad är inte fel det heller :-)))tror Diva håller med !!!



Trevlig kväll Bästa Cissi <3

2012-03-10 @ 17:53:06
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Härliga Diva!

2012-03-11 @ 08:43:47
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0