6 månader

Idag fyller mitt lilla spöke 6 månader. Tänk vad tiden går fort. Hon har växt på sig och är nästan lika stor som Tessie nu. Hon har börjat närma sig någon form av spökperiod då hon skällde som en tok på brorsans motorcykel här om dagen. (den var både avstängd och stod på parkeringen), och soptunnorna som stod efter vägkanten var en aning läskiga igår med :P Hon har även kommit underfund med att det finns ett annat centrum i världen än matte. Det vill säga hon tycker nu att hon har blivit så stor att hon kan klara av att göra saker på egen hand. Men med lite övertalning så ändrar hon sig snabbt och vill umgås med mig igen.
Här kommer några bilder som jag tog på henne tidigare idag.






Har även varit på en anställningsintervju för ett sommarjobb idag. Får besked om det vecka 15, det kändes bra och chefen trodde att jag mycket väl kunde tänkas få jobbet. Så jag håller tummarna att det blir så :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihihi. Vilken lite pudding :)

2012-03-31 @ 09:46:25
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0