Uppladdning


Diva
 
Nästan 11 timmars sömn gjorde mig till en ny människa, även Joy höll ut så länge och klev upp med mig 10.30. Inte mycket som hinns med då man börjar dagen så sent :P Men ack så skönt det var att äntligen få sova ordentligt efter både nattpass på jobbet och massor med tankar som gjort nätterna sömnlösa. Ett kort pass med lite fotpos. har Joy fått göra i eftermiddag innan det var dags att åka iväg till Biceps för en massage för Joy, simning för Tessie och Diva. Fick med mig många bra tips till Joy, så nu ska här rehabiliteras så kroppen blir jämn igen :D Äntligen känner jag hopp om att hon ska kunna bli bra igen. Under tiden Joy fick massage så var min snälla mamma och simmade Diva och Tessie. Inte nog med det så när vi kom hem stod maten på bordet, lillebror hade varit så snäll och gjort en fläskfilégryta till middag. Har just druckit en kopp te och har nu börjat pack ihop det som ska med i helgen. I morgon gör Diva och jag vår andra start i rallylydnad, ska verkligen bli spännande. På söndag gör vi en repris och startar även då. Uppladdningen har börjat och vi hoppas kunna ta våra två sista godkända rundor så vi får fortsätta till fortsättningsklassen sen.

Jag är även antagen till Lund, har inte hittat något boende än så vi får se vad som händer. Kanske blir det en annan stad istället. Vem vet, fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: sofie

Stort lycka till i helgen, det där fixar ni! :)

2012-07-13 @ 19:59:51
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0