Med spring i benen!

Vad mycket roligare och ENKLARE det är att knäppa kort med en systemkamera på en valp som nästan bara springer utomhus. Igår var jag och Joy iväg till travet en snabbis för att handla lite saker. Hon fick komma ut och springa lös på parkeringen, och sån tur vi hade att det var travhästar som gjorde banjobb just då så Joy fick spana lite på dem. Dom var inte alls så läskig som jag trodde att hon skulle tycka. Ingen ragg alls var framme! Det tar sig. Efter det sov Joy gott i många timmar.
Idag har jag hunnit med en promis med de 2 stora hundarna. Fick faktiskt sovmorning ända till 07.55 idag, så kände mig utvilad och pigg då Joy väckte mig. Joy har fått varit ute och luftat tassarna och ligger nu och sover gott i sin bädd. Här kommer några bilder från dagens utomhusspring :)
Börjar bli lite kämpigt ute i snön nu tycker Joy, men hon föredrar å andra sidan att springa omkring på sidan av den 2 meter breda stigen som skotrarna har kört på. Tossiga hund!
Joy älskar verkligen snön och trivs som fisken i vattnet över att få springa lösa och hoppas i snön under våra korta promenader. En liten livsnjutare med otroligt stor personlighet.
Nu ska jag ta tag i pluggandet innan det är dags för en till promenad med de stora vovvarna. Ha en bra söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: sofie

hon växer ju som ogräs, lilltjejen. blir bara finare och finare.!



& du, jag saknar dig också ska du veta. FÖR MYCKET.<3

2012-01-29 @ 23:23:38
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0