Still going strong

Diva sommaren 2008


Idag är det prick 6 veckor sedan Diva fick sin sista smärtstillande tablett. Jag är så glad att det hittills har gått så otroligt bra och att hon fortfarande ser fin ut fast att vi är uppe i 1 timmes promenad i trav varannan dag. Det har gått över 5 månader sedan hon opererades och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon kan få vara hel i många år till. Hon har fått varit till klubben 2 gånger nyligen och hela hunden lyser upp när vi kommer fram och hon får komma ut på planen. Så taggad som hon var förut när hon var som värst. Hon drog ihop kroppen och travade nästan på stället i fria följet och jag bara väntade på att hon skulle expoldera, hon är lika dan nu. Under hela träningspasset så ser hon ihop dragen ut och jobbar med enbart glädje även om det kanske inte blir 100% precision så jobbar hon av ren och skär glädje och det är tillräckligt för mig. Både hon och jag har roligt och det är det enda som betyder något just nu! You never know what tomorrow will bring!


Hon har fått lite efterlängtad massage av Novafonen idag och hon är lika nöjd varje gång! Riktigt njuter där hon ligger.


Nästa helg börjar rallylydnadsträningarna och Diva ska självklart få testa på det, första gången för hennes del om jag inte minns fel :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Så underbart att hon ännu mår bra, finaste Diva!!



Saknar dig med vännen. Alldeles för mycket! <3

2012-02-28 @ 22:15:09
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Kerstin

Underbart för er båda, förstår jag. Grattis! Bra gjort av dig att hålla ut.

2012-02-29 @ 07:27:57
Postat av: Lisabet och Mirra

Å vad kul att hon mår bra! :D

2012-02-29 @ 08:09:11
URL: http://aussieactionsmirra.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad härligt att hon mår bra! =)

2012-03-02 @ 18:03:20
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0