När stenen är borta!

Idag fick jag reda på resultatet på tentan jag skrev i fredags. Ett godkänt resultat på den tentan betyder att Lunds Universitet och de övriga Universiteten och Högskolorna granskar min ansökan till Sociologikursen i höst. Med ett icke godkänt resultat betyder det att enbart Karlstads Universitet granskar min ansökan. Mycket stod på spel då jag i fredags gick in i tentasalen. Kan inte sticka under stolen med att jag var otroligt nervös. Tittade igenom frågorna och 4 av 6 frågor kunde jag svaret på utan att behöva tänka efter. De sista 2 var lite kluriga. Lyckades iaf lista ut något så när svaren på dem. Det brukar ta ca 3 veckor för dem att rätta tentan men idag fick jag alltså svaren. Och jag KLARADE DEN, med ett E som resultat. Jag har nog aldrig varit så otroligt glad för ett E någonsin! Vad som kändes som en stenbumling på närmare 5 ton lättade från mina axlar. Jag måste nog ha sett en aning krokig ut innan detta svar ;)
På söndag ska hemtentan i Sociologi Moderna Klassiker vara inlämnad och sen efter det går jag tillbaka till 100% igen. ÄNTLIGEN! Det firas med att jag och Joy ska åka ner till Sofie och hennes grabbar i Västerås tisdag-torsdag nästa vecka! Ska bli superkul :D


Favorit i repris. Såhär glad känner jag mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Phu, grattis :) Söt bild :)

2012-04-06 @ 08:48:25
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0