En helg i toppklass!!

Här kommer ett försök att sumera helgen vilken kommer vara jättesvårt. För det finns så mycket att skriva så jag skulle nog kunna hålla er sysselsatt ett bra tag. Hur som helst, denna helg har varit så otroligt rolig!! Inte nog med att Lillemor och Kjell har varit så duktiga, pedagogiska och varrierande i sina metoder de har varit väldigt kul att följa olika hundar i både ålder och raser. Den yngst hunden som var med är 8 månader och den mest erfarna som siktar på att komma med på SM.

Pennan och blocket har varit min bästa vän under dessa dagar och allt jag hunnit med att skriva har nu kommit med hem =) Både lösingar och diverse tips och trixs finns nedskrivet för eventuellt framtida bruk. Om ni inte har gått för Lillemor Edström och Kjell så gör det om ni får möjlighet för det har som sagt varit väldigt givande!

Bara av att se alla lösningar på problem gör att jag vill anstänga mig lite hårdare för att lära mig mer och vara mer kreativ i mitt tänkande.

Nu ser jag fram emot att vara med på träningarna med gänget som varit med på kursen för att se resultatet av tipsen dom har fått i helgen, och lite av tipsen kommer jag använda mig av i min träning med Tessie, bara för att se hur hon svara på metoderna.

Vi fick även se lite av Shikka då Lillemor tog ut henne en lite sväng, och det ska verkligen bli kul att se dom tävla (och så klart många andra ekipage med) tillsammans under SM 2012.

Just nu är huvudet så fullt av allt som jag försökt stoppa in under denna helg så det kanske är dags för lite vila innan det går att fokusera på något igen ;)

Ha de gött!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror att alla som var närvarande är kanonnöjda med helgen!

2011-09-25 @ 17:29:46
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Maggie

jaa det jag hann med att se var helt super... så nu vet även lilla jag några tips som kan vara helt på sin plats att träna med Kompis.

2011-09-25 @ 17:38:14
URL: http://kompis-maggie.dinstudio.se
Postat av: Sofie

kan du tvinga iväg mig å diezel på träningar nu - strukturerade sådana fram till tävlingen?!?!:)

2011-09-25 @ 20:46:49
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0