It feels like sunday!

Idag har jag inte gjort många knop precis som det ska vara på en söndag. Gårdagen tillbringades först med god middag och efterrätt hos mormor och morfar för att sedan åka vidare till Hanna och fira henne. Mycket trevlig kväll var det. Vaknade 8 i morse av att Tessie var dåliga i magen och hade kräkts inne, stackarn har varit dåliga 2 ggr under kort tid. Men hon är pigg nu igen. Hoppas det håller i sig! Gick och la mig igen och somnade om till 10. En ny förkyldning har gjort mig sällskap så nu har jag jätteont i halsen och i huvudet. Mindre trevlig upplevelse. Men en långpromenad med Tessie har jag och mamma hunnit med och kortisarna med Diva har det oxå blivit. I övrigt har jag bara legat i sängen och pysslat på med lite skolarbete.

Diva har nu fått börja använda sina "svettband", än så länge utan vikter, men det går riktigt bra. Hon har inte haltat av den ökade belastningen eller de ökade promenaderna vilket känns jättebra.

Nyss inkommen efter en av kortisarna med Diva, han inte mer än innan för dörren innan hon sysselsatte sig med att gnaga på tuggben.


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Den där långa näsan känner jag igen, för Indy har den också!! =)

2011-11-13 @ 17:40:42
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0