En härlig dag

Temperaturen uppmätte 20 grader idag och jag har gått barfota i linne och shorts. Sommarvärme! Jag kan inte annat än tacka och ta emot. Sommarälskare som jag är så kan jag inte annat än njuta =)

Dagen har gått med flyt idag. Jag fick tag i en person som jag ska skriva min A-uppsats om. Mitt ämne som nu är klart blir att göra en studie på hur besöks- och terapihundar förändrar interaktionen hos människor, och observationen ska jag genomföra på torsdag. Det ska verkligen bli inspirerande att skriva om.

Åkte till klubben för att testa västarna som vi har beställt, samt ta ett gruppfoto och individuella foton på oss och våra hundar.

Jag blir så bekymrad över Diva. Hon är så loj och slö och det syns på henne att hon inte hänger med. Möjligt att det är överträningen som sätter sina spår även vid andra tillfällen eller så är det något annat men det känns hur som helst inte bra. Ändå är hon pigg och alert på dummisöket men sällan annars. Får väl vänta några veckor och se vad det blir av det hela.

Nu ska jag åter gå till skolarbete och kanske ett avsnitt av någon bra serie, NCIS kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Hoppas nu inte det är något alvarligt med Diva.

Vila kan göra susen.

Lycka till med skolarbetet.

2011-05-13 @ 13:50:16
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Hanna

Jag har nyss fastnat för NCIS, tidigare var det en serie som alltid fick gå i bakgrunden medan jag gjorde nåt annat. Varför har du inte talat om för mig att det faktiskt är den bästa av alla kriminalserier?! :)

2011-05-18 @ 16:39:38
URL: http://www.beardisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0