Energin tillbaka =D

Helgens träning blev helt okej. Diva har fått tillbaka sin energi och tycker det är roligt att träna igen. Till på köpet fick hon sitta kvar i bilen medans Yrsa, Tessie och Viggo tränades så hon var riktigt på tårna då det var hennes tur. Tränade lite basic grejer bland annat lite rutplaceringar, gripande, läggandet på inkallningen och början till vad som ska föreställa en vittring :) Allt gick helt smärtfritt och grunderna kännas roliga att jobba med.

Kurs helgen för Monica Lindholm börjar närma sig och det känns riktigt inspirerande att få gå kurs igen. Gäller bara att nöta på med grunderna i gripnade, tugg och vittringen så att vi får till det så småning om.

Det som jag har pysslat med idag är att koka vittringspinnar. Efter 1 timme vid spisen och x-antal kokningar senare var pinnarna klara. Divas bur från konvalisenten då hon var valp fick utgöra ett perfekt galler för torkning :)



Här har vi alla mina 100 vittringspinnar fint uppradade på buren :)

I morgon ska jag på arbetsmässa som skolan annordnar och se om det finns något extrajobb/sommarjobb att få tag på. Måste jobba in lite pengar då en resa ligger för dörren och andra iköp kanske ska göras :)

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, där ligger dom prydligt uppradade! Lite större projekt att koka dina 100 än mina 30.

2011-03-16 @ 06:14:29
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Malin

gisses vad många vittringspinnar! är arbetsmarknadsmässan på miun eller?

2011-03-16 @ 08:08:08
URL: http://finamalina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0