Några rader...

Jag tänkte bara skriva några rader nu i packandets stund. I morgon mitt på dagen åker jag och mamma ner till Stockholm för att se på lydnads och agility SM som går på Polishögskolan i Solna. Detta är 3:e året i rad som vi åker, första året var 2009, då var det i Karlskrona och det året var Marika och Nellie med och lyckades ta sig till final. 2010 var det i Karlstad och de året var oxå mkt trevligt. Och nu packar jag mina saker för att åka till Stockholm. Det kommer iaf närmare hemmaplan, nästa år tror jag det går i Borlänge om jag inte minns fel =)

Diva ska såklart oxå med ner, och förhoppningsvis blir det lite träning där nere med. Trävligt umgänge väntas oxå där nere och många duktiga ekipage finns att se med.

Någon dator kommer jag inte ha med mig ner så nästa gång ni hör av mig blir troligtvis på söndagkväll eller måndag beroende på hur trött jag är då jag kommer hem på söndag =P

Ha en bra helg allesammans och förhoppningsvis så kan jag ha några bilder att lägga upp där nerifrån om det inte regnar alla dagarna dvs.


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Ha en trevlig trip! :)

2011-06-16 @ 00:01:40
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0