Hundträning... igen

Måste bara inleda inlägget med å säga att jag har VÄRLDENS bästa hund =D Hon har taggat till riktigt de senaste veckorna och nu är hon mer vild än tam ;) Nä, okej kanske inte vild men hon tar sig för en massa roligheter, bjuder spontant på beteenden och hon är definitivit inte nöjd när vi är färdig med träningen! Här i veckan då vi tränade rymde hon till och med ur bilen för att få träna mer. Den ni!

Med all denna energi kan jag inte annat än njuta av varje sekund på planen, fort går det och fint ser det för de mesta ut. Dagarna kryper närmare U-SM och jag börja känna mig riktigt taggad, och om Diva visar upp denna fina energi och glädje så struntar jag faktiskt fullkomligt hur det går för då har vi kul hon och jag =D

Idag har vi haft ett träningspass med Linnéa med kelpisarna Nikki och Lilly och Hanna med schäfern Kyra. Diva hade riktigt härlig attityd, dock känner jag mig fortfarande lite osäker på om rutan kommer vara riktigt stabil för att jag ska kunna känna mig lugn. Men vi tränar på och hoppas det går bra. Här kommer några bildern från dagens träning. Tyvärr fastnade bara Linnéa med Nikki och Hanna med Kyra på bilderna.

        


 

Nu ska här sovas, det märks att kroppen varit van att kliva upp halv 5 hela vecka, jag vaknade och var klarvaken 8 i morse och är supertrött nu =P

God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Sofie

vad roligt att Diva var så taggad!! :D

2011-07-25 @ 16:12:22
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Hanna

Haha, va snygg bilder på mig och Kyra;)

2011-08-02 @ 14:47:51
URL: http://hannashundar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0