Bilderblogg

Nu har det duggat tätt mellan de senaste blogginläggen. Jag avslutade året hemma i soffan med halsont, svulna halsmandlar, host, lite feber och frossa, samt en trevlig kväll med föräldrarna och en bra hockeymatch som slutade 2011 med VINST! Kan ni förstå Sveriges Juniorer slog KANADA i gruppspelet. Helt otroligt, en mycket underhållande och bra match som avgjordes på staffar där Timrås Anton Lander satte den sista straffen :)

Dagen till ära mådde jag faktiskt mycket bättre. Jag masade mig iväg till klubben för ett träningspass med Hanna. Och visst blev det allt ett träningspass =P Hanna lyckades köra fast sin bil så efter en halvtimmes skottande, knuffande, samt solosång av hennes hund Yrsa som uppenbarligen inte tyckte det var en bra idé att ta sig därifrån så lyckades vi få loss bilen =) Lätt svettig i "sommarvärmen" (-3) så kunde vi alltså börja vårt träningspass 1 timme senare än planerat =P

Divas träningspass gick väldigt bra! Jag klantade till mig lite på rutan då hon hade sådan fart och var så taggad att jag stannade henne förtidigt 2 ggr men jag är verkligen nöjd och hon gjorde ett mkt bra jobb :) För lite utmaning och omväxling så valde jag att köra lite dirrigeringsapportering och hör och häpna så klarade Diva det med bravu med tanke på att vi inte har tränat det sedan i somras =D Vittringen har även den legat vilande sedan vi tävlade sist och trots lite slams vid pinnarna och lite tugg så tog hon iaf rätt pinne vilket jag inte förväntat mig :)  Så det känns verkligen som om det kommer bli bra.

Så om året kan fortsätta lika bra som de börjat så blir det ett bra år och ett Diva år med :) En vinst i ishockey, och Divas och mitt väldigt lyckade träningspass. Jag tror inte det kan vara en bättre start på året :)

Jag fortsätter med resterande bilder som Hanna knäppte :) Tänkte att om jag börjar med att bombardera bloggen med en massa bilder så är jag lite garderas om de inte blir så många fler under året =P Enjoy!




















































 














Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyckte gott att Yrsa hade kunnat hjälpa till med att bogsera istället för att bara sitta i passagerarsätet och gapa.. :P

2011-01-01 @ 20:03:36
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Malin

Vilka snygga bilder. Divas fria följ är verkligen riktigt snyggt!! & hennes blick med vittringspinnen i munnen & godis på nosen är ju oslagbar ;D

2011-01-02 @ 15:33:27
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Tina/Rosso

Härliga bilder. Finfina kort. Snygga bilder på fritt följ, glädjen till belöningarna, ögonen går i kors till gottan.... gött.



Visst är småkronaorna duktiga ska bli riktigt spännade ikväll !!!

2011-01-03 @ 08:30:10
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0