Motivation och lite jävlar anamma!

För någon dag sen så kände jag mig smått misslyckad och uppgiven. Idag var det dax för träning igen och väder förhållandena var perfekt, planen var fint skottad och underlaget var superbra.

Dagens godis: Mini frolic som tydligen var så god att dom nästan var värd att äta upp mattes fingrar för att få tag på :S

Jag tränade lite ff och pigg som hon var så vart det lite fokus på position och finslip idag snarare än uthållighet. Det gick bra och stegförflyttningarna går framåt och dom börjar bli helt okej.

Appoteringen går framåt den med men jag måste få ner henne lite mer i intensitet för att få bättre gripande. 

Rutan gick lite sisodär så ja har helt klart nått att fundera på där. Men jag tror jag går tillbaka till mitt gamlatänk om rutplacering och långa skick. Ska bli spännande att se om jag får till samma fina ruta som jag hade i höstas innan det gick åt skogen :)

Vittringen tränade jag hemma idag efter träningen på klubben. Ny kokta pinnar eller nytt tänk från mig gjorde minsan susen. Jag gick tillbaka till "kottmetoden" som jag använde då jag tränade in det och hon tog rätt pinne alla gånger. Har tänkt testa det några gånger för att sedan se om jag kan gå tillbaka till tävlingsmässiga vittringen.

Om jag var en aning uppgiven både efter rutträningen idag och träningen i veckan så är jag definitivit inte det längre. Efter att ha läst att U-SM kommer genomföras även i år så kom både motviationen, lite jävlar anamma och tävlingsmänniska i mig fram =D Känns så fruktansvärt kul =D Så nu ska här tränas =D  Första pris i 3:an nästa!

Ha en bra helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0