På sluttampen

De första veckorna Joy bodde här har Diva rent ut sagt varit mesig. Hon har dock tuffat till sig i takt med att Joy blivit större. Det trodde jag ALDRIG att Diva skulle göra. Men idag var hon duktig och morrade lite då Joy skulle försöka ta benet hon tuggade på. Tidigare har Diva släppt benet och lämnat det till Joy som nöjt tagit för sig :)
Snart är det nya året här, närmare bestämt om nästan 1 dag. Mycket spännande ska hända (hoppas jag). Inom en snar framtid fyller jag år, i februari ska jag ut på 10 veckors praktik hos SISU Västernorrland. En resa ner till bästa Sofie i Västerås har jag också tänkt hinna med. Om ca 5 ½ månad är det lydnads SM i Borlänge som vi självklart ska ner på. Och sen får vi se vad som händer...
Några nya länkar har jag lagt till. Och snart hoppas jag att en ny flik ska komma upp snart med lite info om vår sponsor Kingsmoor.
Här kommer film på Joy för de som inte är vän med mig på facebook och har kunnat se dem där.
Denna film är inspelad den 16 december. Lite svårt att se att hon hittar mig men hon tittar precis under "luggen".
Denna film är inspelad den 26 december men tyvärr tror jag det syns lite dåligt. Jag började med att klicka henne då hon spontant backade undan när jag gick emot henne och sedan har jag bara fortsatt att klicka henne när hon gör det och såhär ser det ut dagen efter första klickandet.
Vi önskar nu alla ett Gott Nytt 2012!

Kommentarer
Postat av: sofie

Gott nytt år min bästaste Cissi, och tack för att du finns! <3

2011-12-30 @ 22:48:16
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Kerstin

Kul att se! Tack!

2011-12-31 @ 06:43:02
Postat av: Tina/Rosso

Gott nytt år till dig, dina fyrbenta och din familj.

Rosso skickor nyårspussar till dotera :-)

Kram från mig !!

2011-12-31 @ 07:08:39
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Gott nytt år till de och de tre vovvarna! =)

2011-12-31 @ 13:00:00
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Hanna

Gott Nytt År på er också!

2011-12-31 @ 17:38:58
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0